Mire érdemes odafigyelni a beléptető rendszer kiválasztásakor?

/Local/HU/Kepek/termekek/tesa-szallodai-belepteto-rendszer-1000-435.jpg

A vendégek és üzemeltetés szemszögéből a szálloda talán egyik legkritikusabb pontja a beléptető rendszer.

Gondoljunk csak bele, hogy mi történik, ha

  • a vendég visszajön egy több órás fárasztó városnézésből, és nem nyílik a vendégszoba ajtaja, így fel kell feszíteni – elég illúzióromboló!
  • egy bármilyen okból meghibásodott zárat nem javítanak meg több napig vagy hétig, és így a vendégszobát nem lehet kiadni!

Elsőre úgy tűnhet, hogy a jó szállodai beléptető rendszer kiválasztása elsősorban műszaki feladat, és a technológia ismerete az egyetlen fontos szempont. Pedig ez nem igaz. Összegyűjtöttük, minek érdemes utánanézni, mielőtt beszállítót választunk.

  1. Bárhol másolható kártyák: A kártyás beléptetőknél figyeljünk oda, hogy a rendszerhez szükséges további kártyák beszerzésére ne csak a megoldás szállítójánál legyen mód, különben kényszerhelyzetbe kerülhetünk pénzügyi és logisztikai szempontból, ha ki vagyunk szolgáltatva egy beszállítónak!
  2. Ajtóspecialista: Ajtó nem létezik zár nélkül, a zár nem létezik ajtó nélkül. Keressünk olyan partnert, aki a teljes rendszert egy kézből biztosítja, és garanciát is vállal rá, így elkerülhetjük az utológos egymásramutogatást a beszállítók és üzemeltetők részéről!
  3. Rendelkezésre álló szervizcsapat: Egy meghibásodás komoly költséggel és bevételkieséssel járhat, ezért olyan partnerre van szükség, aki gyors és megbízható szervizelést vállal. A ki nem adható szobánál nincs költségesebb.
  4. Árbevétel, garancia, stabilitás: Mit sem ér a szervizszolgáltatás, ha pár év múlva se híre, se hamva a cégnek, akitől a beléptetőt beszereztük, és ezért cserélhetjük le a teljes rendszert az ajtókkal együtt! Nézzünk utána a cég gazdasági mutatóinak, válasszunk stabil (pl. nemzetközi hátterű) partnert, aki hosszú távú garanciát vállal!
  5. Internet: keressük fel a beszállító honlapját, sokat elárul a cég magyarországi piaci helyzetéről, szakértelméről és elkötelezettségéről az ügyfelei felé.

További tanácsadásért forduljon kollégáinkhoz, akik több mint 10 éve állnak szállodai partnereink szolgálatában, vagy tekintse szállodai beléptető megoldásainkat!